בלוג

מגזין הנדל

ציוד מיגון אישי איכותי יגן על העובדים באופן הבטוח ביותר

כאשר מדברים על ציוד מיגון אישי מדברים על ציוד לתעשיות שונות שאמורות לספק לעובדיהם ציוד איכותי שיגן עליהם בצורה מקסימלית בכל זמן שעובדים. ישנם המון סוגים שונים של ציוד מיגון אישי המתאים להגנה מפני סוגים שונים של עבודות. לא פעם אנחנו שומעים על תאונות עבודה שהתרחשו כי לא נקטו בכל אמצעי הבטיחות הנכונים ולעתים ציוד מיגון שאינו מיועד עבור עבודות ספציפיות יפספס את מטרתו ומישהו עלול להיפגע. בעלי העסקים השונים, התעשיות והענפים השונים המעסיקים עובדים העוסקים בכל מיני עבודות שיש בהן סכנה, מוכרחים לספק את הציוד הטוב ביותר עבור העובדים שלהם. ציוד מיגון איכותי יכול להפחית בצורה משמעותית את כמות תאונות העבודה. כמובן שהעובדים יצטרכו לעבור סדנאות רענון לשימוש באמצעי הבטיחות השונים אך עניין זה מוכרח ללכת יד ביד עם ציוד מיגון אישי איכותי ומותאם לכל עבודה.

ציוד מיגון אישי משתנה מענף לענף

כמו שציינתי קודם לכן, ציוד מיגון אישי חייב להיות מותאם לכל תעשייה ותעשייה. ענפים המשתמשים בחומרים רעילים המסוכנים לשאיפה יצטרכו לספק לעובדיהם מסיכות איכותיות עם פילטרים המסוגלים לסנן את החלקיקים הרעילים הנמצאים בסביבה ולאפשר שאיפה של אוויר נקי. בתעשיות שעובדים בהן עם מכונות ומכשירים שיוצרים רעש בעצמה חזקה במיוחד מוכרחים להעניק לעובדים אזניות חסינות רעש או אטמים מיוחדים לשעת העבודה. כאשר עובדים מתעסקים עם חומרים שאסור לגעת בהם הם זקוקים לביגוד מתאים אשר יצליח להגן על העור מפני מגע עם החומר המסוכן. ישנם סרבלים וחליפות מיוחדות המיועדות להגנה מפני מגע עם חומרים מסוכנים וכפפות מסוגים שונים. בענף הבנייה כל העובדים חייבים ללבוש קסדות כיוון שבאתרי הבנייה השונים הם כל הזמן חשופים לחפצים שיכולים לעוף או ליפול מגובה רב. הקסדות צריכות להיות איכותיות ולהעניק הגנה ממשית שתוכל למנוע פגיעות ראש במידה וחפץ עף באוויר ונוחת על ראשו של אחד העובדים. ציוד מיגון אישי נוסף שקיים הם משקפיים להגנה על העיניים עבור אנשים העוסקים בריתוך ועוד סוגים שונים של ביגוד המיועד להגנה. ישנם המון סוגים של מסכות הכוללות סוגים שונים של נשמיות. באופן כללי ישנם המון מוצרים המחולקים לקטגוריות שונות עם יכולות שונות של הגנה מפני סכנות, אז שימו לב שאתם רוכשים את הציוד המתאים והטוב ביותר.

היכן כדאי לרכוש ציוד מיגון אישי

אם ברצונכם להגן על העובדים שלכם בצורה הטובה ביותר ולצמצם את כמות תאונות העבודה שמתרחשות, עליכם לרכוש ציוד נכון ואיכותי. מומלץ מאוד לפנות אל חברה המתמחה במכירת ציוד מיגון אישי לתעשייה שלכם. חברה מקצועית בעלת ניסיון וידע רב תדע להתאים עבורכם את הציוד הטוב ביותר כך שהעובדים שלכם יקבלו את הציוד הבטוח ביותר ולא יהיו בסכנה לאורך כל תהליך העבודה. ציוד מיגון אישי קונים רק אצל המומחים ולא בכל מקום. ישנו ציוד שאינו איכותי ואינו עושה את עבודת ההגנה לכן התייעצו עם חברה המספקת שירותי ייעוץ והכוונה בתחום.

 

?