בלוג

מגזין הנדל

למה משרדים למכירה עדיפים יותר?

העולם שלנו ללא ספק עובר שינויים רבים כמעט באופן בלתי פוסק, לא משנה באיזו מדינה או חבל ארץ אתם נמצאים ההשפעה היא במקודם או במאוחר על כולם. היום יותר מתמיד רבים הבינו כי “לעבוד מהבית| זו לא באמת הרך להצלחה, בפועל העבודה מהבית כוללת עשרות פעולות שכלל לא קשורות סדר יום השוטף, וממש לא משנה אם אתם לבד בבית או עם תינוק על הברכיים. בעלי העסקים הבינו שעל מנת לייצר הספק בעבודה הם צרכים מקום פיזי שבו יוכלו לבקר, לנטר ולייצר יותר תפוקה מיום העבודה. למעשה חיפוש אחר משרדים למכירה הפכו להיות פתרון מושלם לבעלי עסקים. אך השוק שלנו מכיל לא מעט אפשרויות של משרדים למכירה ויש הבדלים במחירים שלהם. נבין יחד למה יש עדיפות על רכישת משרד על פני השכרתו ומה הסיבות לפערי מחירים.

 

משרדים למכירה או להשכרה? זאת השאלה

אם נקצר את ההסבר הרי שתמיד להיות הבעלים של נכס עדיף על פני שכירתו מכיוון שאתם הם בעלי השליטה בכל דבר, אין לכם הוצאות חודשיות על השכירות ועוד. אלו 3 הסיבות הבולטת שבגינן תעדיפו משרדים למכירה:

חיסכון – גולת הכותרת כאן היא חיסכון משמעותי בהוצאות, בין אם אתם בעלי המשרד שכבר שילמתם עליו במלואו בין אם הוא עדיין משולם בתשלומי משכנתא, בסופו של יום הנכס יהיה שלכם. מה שיוותר לכם לשלם הם הוצאות שוטפות שאותם משלמים ממילא בין אם אתם בשכירות או לא. תשלומים אלו כוללים תשלומ ארנונה, מים וחשמל. לעיתים אם בחרתם משרדים למכירה הנמצאים בבניים משרדים יהיו לכם בנוסף הוצאות תפעול כגון ניקיון, תחזוקה וכדומה. הוצאות אלו לא מחייבות מכיוון שתוכלו להעסיק חברת ניקיון או תחזוקה משלכם.

תשואה – אחד הדברים שבודקים   לפני רכישת משרדים למכירה הוא נושא הרווח העתידי בדרך כלל נכסים עולים בערך שלהם בעתיד ולא יורדים ולכן משרדים למכירה מהווים מעין עוגן כלכלי שישמור לכם וישמור עליכם במידה ותרצו לממש את הנכס בעתיד.

 קביעות – יתרון בולט שיש למשרד שבבעלותכם הוא נושא הקביעות כאשר אתם מחפשים משרדים למכירה צריך לקחת בחשבון את המיקום שלהם הגיאוגרפי הפיזי תוך מחשבה על הלקוחות שלכם ובדרכי הגישה אל המשרד שלכם ככל שהנגישות וההגעה תהיה נוחה וקלה יותר לקוחות יעדיפו לבוא אליכם ואם המשרד בבעלותכם סביר להניח שהמיקום שלו יהיה קבוע ולא יהיה סיכוי שהוא ישנה את מקומו הלקוחות אוהבים להיות רגילים למקום שהם מגיעים אליו.

 

ההבדלים בין משרדים למכירה השונים

מי שהבנו יש יתרון גדול כאשר אנו בוחרים משרדים למכירה על פני שכירת משרד יחד עם זאת יש הבדלים משמעותיים במחירי המשרדים השונים. לעיתים המחיר נובע בשל מיקום גיאוגרפי בפעמים אחרות המחיר ישתנה עקב קומה בבניין ולא אחת נושא הגימור של המשרד מהווה גורם משמעותי בנושא המחיר הסופי.  כאשר אתם מחפשים משרדים למכירה חשוב מאוד שתגדירו מראש מה היא עוד המשרד מה הצרכים שלכם וכמובן מה התקציב המשרד יכול להיות מעולה טוב ומתאים אחים אין לכם תקציב לרכוש אותו סביר להניח שהחיפוש היה לא נכון לכן אם תגדירו מראש את כל הדרישות והצרכים שלכם וכמובן את התקציב תוכלו לכוון אל המשרד שמתאים לכם ביותר הוא בכלל תוכלו לנצל באופן טוב יותר את המשאבים שעומדים לרשותכם.

?