בלוג

מגזין הנדל

בחירת פתרון הצללה

גדרות אלומיניום

מחפשים פתרון הצללה חדש? המאמר הבא יספר לכם על פתרון הצללה מיוחד במינו לא רק מבחינה אסתטית אלא מבחינת המאפיינים של החומר ממנו מיוצר והיתרונות שהוא מעניק. בשביל מה צריך גדר בכלל, מה גדר יכולה להעניק לנו כך שאיכות חיינו תצליח לעלות. ובכן, גדר מסביב לבית הפרטי או מסביב לכל שטח שתרצו מעניקה פרטיות והגנה. גדר איכותית בעצם עונה על הצורך שלנו בביטחון ומצליחה לייצר אלמנט הרתעה מפני אנשים זרים העלולים לנסות להיכנס אל השטח הפרטי שלנו. גדר מציינת את ההפרדה בין שטח פרטי לחיצוני, זוהי המטרה שלה. לחומר ממנו מייצרים את הגדר ישנה חשיבות רבה כאשר חושבים ומעוניינים להזמין פתרון גידור שישרת אותו למשך תקופה של שנים. כיוון שגדר נמצאת בכל עת רק בתנאי חוץ, היא צריכה להיות מיוצרת מחומר יעיל ועמיד המותאם באופן מדויק לתנאי האקלים השונים של מדינת ישראל. אחד הפתרונות המובילים כיום את ענף ההצללה והגידור הן גדרות המיוצרות ומעובדות מלוחות האלומיניום. בשורות הבאות אפרט על היתרונות הרבים של החומר ההופכים אותו לפתרון המוביל.

גדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום הן לא סתם גדרות. חומר האלומיניום יודע להתנהג בצורה יוצאת מן הכלל כאשר מדובר בתנאי חוץ ולכן מייצרים ממנו פתרונות שונים נוספים כמו פרגולות מסוגים שונות, שערי חניה ועוד. הנה כמה ממאפייניה הנהדרים של גדר אלומיניום:

  • עמידות: לוחות אלומיניום אינם מושפעים מנוזלים או מזיקים שונים. אלומיניום אינו סופח מים או נפגע ממי הגשם לכן הוא אינו מתנפח ונרקב, אינו מחליד או מייצר קורוזיה. גם קרני השמש החזקות במהלך עונת הקיץ החמה אינן משפיעות בשום צורה על גדר האלומיניום כך שהגדר שומרת על צורתה החיצונית בכל עת.
  • יכולת כיפוף: לוחות אלומיניום ניחנים ביכולות כיפוף גבוהות במיוחד. עובדה זו מעניקה ליצרנים ולמעצבים לייצר מאלומיניום סוגים וסגנונות רבים של גדרות אלומיניום. גדר כזו אפשר לעצב בהזמנה אישית כאשר היא מתוכננת בהתאם לסגנון העיצובי של השטח בו היא תותקן.
  • אסתטיקה: לוחות אלומיניום מייצרים מראה אסתטי במיוחד. גדר אלומיניום תעניק בקלות מראה מודרני וחדשני לכל שטח בו היא תותקן.
  • מגוון: לוחות אלומיניום מגיעים במגוון של צבעים וטקסטורות שונות כך שניתן לייצר מהם מראה של עץ ושל חומרים אחרים כאשר הגדר בעצם מיוצרת מלוחות אלומיניום.
  • התקנה: התקנת גדרות אלומיניום היא אינה מסובכת ונעשית באופן מהיר יותר בהשוואה להתקנת גדרות העשויות מלוחות אחרים שעיבודם מצריך זמן ארוך יותר.

היכן מזמינים גדר מאלומיניום

על מנת להזמין גדר אלומיניום בסגנון העיצובי שאתם תבחרו, כדאי לפנות לחברה המתמחה בפתרונות שונים המיוצרים ומעובדים מאלומיניום. מעצבי ומתכנני הגדרות יציעו לכם סגנונות שונים ואתם תבחרו את הסגנון שימצא חן בעינכם או שתשלבו כמה סוגים יחד. חברה מקצועית כמובן שמייצרת ומתקינה את הגדר בעצמה. להתקנה נכונה של גדר או של כל פתרון הצללה היא בעלת חשיבות רבה. על מנת שהמוצר יהיה בטיחותי ויחזיק מעמד שנים רבות, ההתקנה יכולה להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

?