בלוג

מגזין הנדל

מסך הטלוויזיה בתפקיד שונה

תליית מסך הטלוויזיה שלנו יכולה להעניק משמעות חדשה ואיכותית לחוויית הצפייה שלנו. בעבר, תליית מסך הטלוויזיה הייתה בלתי אפשרית עקב משקל וגודל הטלוויזיה. איך אפשר לשכוח איך הייתה נראית הטלוויזיה בעבר וכמה מקום מהחלל היא תפסה. מאז שיצאה לאור הטלוויזיה האלקטרונית הראשונה בשנת 1927 קרו תהפוכות רבות בהתפתחות שלה. בהתחלה שידרה ללא צבעים בכלל אלא רק בשחור לבן וכאשר עברה לשדר בצבעים לא היו כמעט ערוצים. היום אנחנו נהנים משיא הטכנולוגיה שהתפתחה בצורה אדירה במהלך השנים ויש מסכי טלוויזיה שטוחים בטכנולוגיות שונות המעניקות לנו איכות צפייה נהדרת. על מנת לשדרג את החוויה עוד יותר, ניתן היום לרכוש כל מיני סוגים שונים של מתלים לטלוויזיה שנותנים הרבה יתרונות מעבר להרמת איכות חוויית הצפייה והפיכתה לטובה יותר.

תליית הטלוויזיה באופנים שונים

מתלה טלוויזיה הוא אביזר נלווה למסך הטלוויזיה ויכול להעניק לו איכויות רבות. ישנם כל מיני סוגים של מתלים לטלוויזיה וכל אחד יכול לבחור מה הכי יתאים לו במסגרת התקציב והסגנון. ישנם מתלים בצורה של זרועות הנושאות את המסך. קיימות בשוק זרועות שניתן להזיז באופן ידני וזרועות סטטיות שניתן פשוט להניח עליהם את המסך. המצאה נפלאה ששכללה את שתי ההמצאות הללו היא הזרועות החשמליות למסך. זרועות חשמליות הן שיא הטכנולוגיה ומעניקות אפשריות רבות. אם בעבר לא יכולנו לשלוט בזוויות הצפייה השונות, עם זרועות חשמליות לא רק שנוכל לשלוט בזוויות השונות אלא נשלוט גם במרחק ובגובה שבו נרצה לצפות בתכנית האהובה עלינו. חידוש שהלך צעד אחד קדימה היא מעלית התקרה. מעלית התקרה כמו שמה מותקנת בתקרה. מייצרים הנמכת תקרה או נישה מגבס שישמש כבית למעלית ולמסך שנמצא עליה. כאשר הנישה סגורה המסך מוסתר ואין לו זכר כך שלא מהווה חלק מן החלל. בלחיצת כפתור הנישה תפתח ומעלית התקרה תתחיל להוריד את המסך לגובה ולזווית הרצויה. מעלית תקרה בעצם יוצרת חלל דינמי שפעם יש בו מסך ופעם לא. בנוסף, כאשר מסך מוסתר בתקרה הוא ישמור על איכותו לזמן ממושך כיוון שאין סיכוי שמשהו יפגע בו. ניתן להתקין מעלית תקרה בכל תקרה בבית כך שתוכלו גם לשכב במיטה שלכם ומסך הטלוויזיה יהיה מכוון בדיוק אל הזווית הנוחה ביותר עבורכם. בקיצור, ישנם המון סוגים של מתלים למסך הטלוויזיה והכל שאלה של טעם והשקעה.

מתלה זקוק להתקנה נכונה

כאשר תלכו לרכוש מתלה מכל סוג שהוא למסך הטלוויזיה שלכם, גשו אל חברה מקצועית וותיקה כך שתוכל גם לבצע עבורכם את ההתקנה הנכונה והבטיחותית ביותר. כאשר התקנת מתלה נעשית בצורה שאינה מקצועית היא עלולה לסכן את האנשים הנמצאים מסביבו וכמובן לסכן את מסך הטלוויזיה. בנוסף, התקנה נכונה של מתלה לטלוויזיה מסייעת לו לשמור על איכותו וכך גם על איכות חווית הצפייה שלכם לאורך זמן. בחרו את המתלה שאתם אוהבים ושתהיה צפייה נעימה.

 

?