בלוג

מגזין הנדל

סאונד באיכות בלתי מתפשרת

רכישת רמקולים איכותיים יכולה לשנות ולהשפיע על החוויה ולהפוך אותה למשהו מיוחד במינו עבור אנשים שמאוד אוהבים לשמוע מוזיקה ולצפות בסרטים ולקבל את המכלול השלם של סאונד איכותי הבוקע מתוך רמקולים טובים. רמקול הוא בעצם המכשיר ממנו מופק הסאונד ועם הזמן התפתח ובמקום לשדר תדר אחד, הרמקולים של היום יודעים לעשות הפרדה בין התדרים השונים ובכך מחדדים את איכות הצליל. ישנם המון סוגים שונים של רמקולים. ישנם רמקולים גדולים העומדים כיחידה עצמאית, ישנם רמקולים שניתן להתקין בתוך הקיר, רמקולים שניתן להתקין בתקרה ועוד המון סוגים רבים ושונים. בדרך כלל מה שעושה את ההבדל בין סוגי הרמקולים השונים הוא מנעד התדר הנמוך, זאת אומרת איכות הבאס היוצאת ממנו. למי שמאוד אוהב לשמוע את צלילי הבאס באופן ברור, ההמלצה תהיה רמקולים גדולים כיוון שתיבת התהודה שלהם גדולה. לאלו שמעוניינים לקבל צליל מדויק של כל התדרים יהיה מומלץ לרכוש רמקולים קטנים.

במה להתחשב כאשר רוכשים רמקול

כאשר אתם מתעניינים ברכישת רמקולים חדשים חשוב שתיקחו בחשבון את הגודל של החדר בו אתם הולכים לשים אותם. בחלל קטן, עוצמת רמקולים גדולים לא תוכל לבוא לידי ביטוי. רמקולים גדולים זקוקים לחלל רחב יותר ולעתים לטיפול אקוסטי מיוחד שיהיה מותקן בחלל על מנת שהבאסים שמפיקים יוכלו להישמע באיכות טובה. לחלל קטן יתאימו הרבה יותר רמקולים קטנים כיוון שתופסים פחות מקום ומסוגלים לשדר סאונד מרוכז וקטן יותר עבור הסביבה שלהם. החיסרון היחיד אולי היא העובדה שלרמקולים קטנים תהיה יכולת פחות טובה בשידור הבאס. אפשר לציין עוד המון עובדות חשובות לגבי סוגי הרמקולים השונים אך בסופו של דבר איכות הסאונד שאתם שומעים היא זו שתקבע האם הרמקולים עומדים בסטנדרט שלכם. אין מושג כזה הרמקול הטוב ביותר. לכל אחד יש יכולת הנאה שונה ולכן זה עניין סובייקטיבי. כאשר בוחרים רמקולים מומלץ מאוד לקחת בחשבון ציוד נוסף שאתם מעוניינים לחבר עליו, להבין מהו השימוש העיקרי של הרמקולים, היכן הם הולכים להיות, איזה סוג של מגבר אתם הולכים לחבר אליהם ומה היכולות שלו, האם הוא מתאים אל הרמקולים או שתזדקקו לאחר. ישנם רמקולים זולים ורמקולים מאוד יקרים כך שזו גם שאלה של תקציב וכמה אתם מוכנים להשקיע ברמקולים החדשים שלכם.

היכן מומלץ לרכוש

כיוון שאינכם מומחים ברמקולים והייתם רוצים לרכוש את הרמקולים הטובים ביותר במסגרת היכולות שלכם, יהיה מומלץ מאוד לגשת את חברה ידועה המתמחה בשרותי אודיו-וידאו ולהתייעץ איתם לגבי סוג הרמקולים. שירות הייעוץ ישאל אתכם לגבי גודל החלל, שאר המכשירים החשמליים אותם אתם מתכננים לחבר אל הרמקולים שלכם ויעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה, האיכותית והמשתלמת ביותר. בסופו של יום, האוזן שלכם היא זו שתקבע עד כמה אתם מרוצים מאיכות הסאונד וברגע שתאזינו למוזיקה היוצאת ממספר רמקולים שונים, תהיו חכמים יותר ותבינו בדיוק מה יספק אתכם ויעניק לכם חוויית שמיעה מדהימה.

 

?