בלוג

מגזין הנדל

מי מורשה לתקן כספת

כספות, משוכללות ואיכותיות ככל שהן, לעתים תהיינה זקוקות לתיקון מכל מיני סיבות שונות. יכול להיות שהכספת שברשותכם היא מאוד ישנה וזקוקה לטיפול, רענון או החלפת חלקים, יכול להיות שהכספת שלכם עברה ניסיון פריצה שהזיק לה וכעת היא זקוקה לתיקון המנגנון שנועל אותה ועוד סיבות אחרות שבגללן כספת תזדקק לטיפול מתאים. במקרה והכספת שלכם אינה נפתחת מסיבה כלשהי אחר שהקשתם את הקוד הסודי, שמתם את טביעת האצבע שלכם או ניסיתם לפתוח בכל צורה שהכספת שלכם נפתחת, חשוב מאוד שלא תנסו לפתוח אותה בעצמכם בשום פנים ואופן. בדרך כלל אנשים שאינם מומחים ויודעים לטפל בסוגים שונים של כספות, ינסו לפרוץ אותה באמצעות כח וכלים שאינם מתאימים לפתיחת כספת והתוצאה תהיה נזק נוסף וגדול הרבה יותר לכספת. כספות הן לא מוצרים פשוטים שכל אחד מסוגל לפתוח ולכן הן קיימות, על מנת להגן על תכולות יקרות ערך מפני פריצות וגנבות. במקרה והכספת שלכם התקלקלה, נפרצה או הפסיקה לעבוד, הזמינו שרות תיקון כספות מקצועי.

איך מתקנים כספת

תיקון כספות הוא מקצוע השמור לאנשי מקצוע מומחים העובדים בענף הכספות. בעל מקצוע שמנוסה בפריצת מנעולים שונים הוא אינו בעל המקצוע הנכון, מנעולן אינו רשאי לטפל בסוגי כספות שונות כי אין לו את הידע הדרוש בטיפול בסוגים השונים והרבים של הכספות שקיימות. איש מקצוע המתקן כספות הוא אדם שלמד ורכש ידע על כל המנגנונים השונים הנועלים את הכספות, על המלכודות שלעתים נמצאות בפנים וכמובן על השיטות השונות בהן מתקנים או פורצים כספות באופן שלא יגרום להם נזק נוסף. אם הכספת שלכת מסרבת להיפתח מסיבה כלשהי, בעל המקצוע הנכון קודם כל יבצע בדיקה של המנגנון ויבין מהי הבעיה. רק כאשר מבינים מהו הגורם שמונע מהכספת להיפתח, רק אז אפשר לבחור בשיטת התיקון או הפריצה המתאימה לאותה כספת ספציפית. איש מקצוע מומחה בעל תעודות הסמכה המעידות על יכולותיו השונות לטפל בכספות יצליח לפתוח כל מנגנון. אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפתיחה מקצועית רק בעל מקצוע שאינו מנוסה מספיק. חשיבות הטיפול בכספת היא מאוד גבוהה כיוון שעלות התיקונים השונים יכולה להסתכם בסכום לא קטן ולכן הזמנת השירות המתאים הוא קריטי. אנשי מקצוע מנוסים מסוגלים לפתוח כספות בעזרת השימוש בידיים בלבד שזוהי  השיטה הטובה והמסובכת ביותר אך משאירה הכי פחות נזק לכספת.

הזמנת השירות הנכון

שרות תיקון כספות מקצועי יוצע כחלק ממכלול השירותים של חברה המתמחה בענף הכספות, בעלת וותק וניסיון רב בטיפול בסוגי הכספות השונות שקיימות בשוק. החברה תציע למכירה גם סוגים שונים של כספות, חלקן משוכללות יותר וחלקן פחות והן מתאימות עבור סוגים שונים של תכולות יקרות הזקוקות להגנה. אם הכספת שלכם נפגעה כתוצאה מפריצה או מכל דבר אחר, אל תתפשרו בתיקונה והזמינו בעל מקצוע מומחה שהוא היחיד שמורשה לטפל בכספת וכמובן יתקן אותה בשיטה המתאימה ובזמן הקצר ביותר.

?