בלוג

מגזין הנדל

מה חשוב לדעת על משרדים להשכרה בתל אביב?

רבים מאיתנו כבר יודעים שהקמת עסק אינה דבר שיש להקל בו ראש ולא אחת יש קשיים ובעיות המקשים על ההתקדמות של העסק. מעבר לכך כל עסק בנוי על 2 מרכיבים עיקריים אחד הוא המוצר אותו אתם מוכרים ( או מוצרים) והשני הוא הלקוח שאתם מוכרים לו (או הלקוחות), ככל שהמוצר שלכם טוב יותר כך לקוחות ירצו אותו וככל שיהיו לכם יותר לקוחות העסק שלכם ישגשג. נניח שיש לכם את המוצר הטוב ביותר, מה שחר כעת הוא עניין הלקוחות. מיקום העסק לרוב משפיע על סוג הלקוחות וכמות הלקוחות ולכן אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב סביר להניח כי אתם מבינים שתל אביב היא עיר סואנת עם כמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים. איתור משרדים להשכרה בתל אביב חייב להתבצע בצורה נכונה תוך מתן תשומת לבל למספר אלמנטים שישפיעו על הצלחת העסק בכלל ועל כמות הלקוחות שלכם בפרט.

מה חשוב לדעת לגבי משרדים להשכרה בתל אביב?

יש כמה דברים שחשוב לבדוק ולוודא כאשר אתם בודקים משרדים להשכרה בתל אביב ובכלל. ככל שההתאמה של המשרד תהיה טובה יותר כך גם אתם וגם הלקוחות שלכם תוכלו לנצל את יתרונות המשרד שלכם. אלו הדברים שכדאי ומומלץ לכם לוודא לפני סגירת עסקת שכירות:

  • מיקום  -בידקו כמה מיקום המשרד מאפשר הגעה נוחה וקלה אליו.
  • נגישות – האם ההגעה למשרד מאפשרת גישה נוחה לכולם? גם לנכים?
  • גודל – משרדים להשכרה בתל אביב קיימים בשטחים וגדלים שונים, בחרו את הגודל שמתאים לכם תוך לקיחה בחשבון שבעתיד אולי תוסיפו עובדים למשרד.
  • עיצוב פנימי – תנו ללקוחות שלכם להרגיש טוב עם הימצאותם במשרד שלכם, בחרו עיצוב שמתאים לאופי העסק שלכם, לא צעקני מידי ולא “אנמי” מידי.
  • עיצוב סביבתי – הוסיפו עציצים, תמונות ואביזרים נוספים על מנת לתת הרגשה טובה לבאי המשרד, גם ללקוחות וגם לכם.

שירותים נוספים כגון:

  • ניקיון – ודאו שיש מי שמנקה את המשרד שלכם, בין אם זה אתם או שיש לכם שירותי ניקיון לעולם אל תשאירו לכלוך ובלגן, לא תרצו שלקוח “יתפוס” אתכם לא מוכנים.
  • שמירה – חשוב שתהיה שמירה על המבנה בו ממוקם המשרד לכם, הרבה משרדים להשכרה בתל אביב מציעים שירותי אבטחה כחלק מעסקת השכירות.
  • אחזקה – אחזקת המשרד חשובה לא פחות משירותי הניקיון. תמיד צריך להחליף איזו נורה או לטפל בתקלה כזו או אחרת.

לסיכום בחירת משרדים להשכרה בתל אביב

אם ננסה לסכם את האמור לעיל בכמה משפטים הרי שיש משרדים להשכרה בתל אביב בגדלים שונים, חלקם מאפשרים שירותים נלווים כחלק מהתשלום על השכירות וחלקם ידרשו זאת כתוספת. מה שעליכם לוודא שאתם מודעים וחשופים לכל הנתונים והמידע כבר בתחילת הדרך וזאת על מנת למנוע מצב שבו בעת החתימה על החוזים אתם מגלים שיש עלויות נוספות שלא לקחתם אותם בחשבון.

?