בלוג

מגזין הנדל

לצבוע את הבית ולחסוך בכסף

יכול להיות שחשבתם בעבר לצבוע מחדש את קירות הבית או המשרד שלכם בעצמכם ואף עשיתם זאת. אם עשיתם זאת וכתוצאה מכך אינכם מוכנים לשמוע יותר לעולם על צביעת קירות בעצמכם, יכול להיות שאם תמשיכו לקרוא את המאמר הבא, תשנו את דעתכם. ברור שאם תהליך הצביעה נעשה באמצעות מברשת צבע או אפילו רולר לא תרצו לשמוע יותר על צביעה באופן עצמאי כיוון שבטח לקח לכם המון זמן לסיים את כל התהליך והייתם צריכים לעבור על כל הקירות יותר מפעם אחת בודדת. מה עם היה פתרון לצביעת קירות הרבה יותר קליל, הרבה יותר זריז ואף מצליח לחסוך לכם בכל העלויות של התהליך, האם אז הייתם מסכימים לנסות ולצבוע שוב את הקירות בעצמכם? בואו נברר. אם אתם לא רוצים לעשות זאת לבד, כנראה שתצטרכו להזמין את שירותו של צבאי שעבודתו אינה נחשבת כזולה בייחוד אם אתם מעוניינים לצבוע מחדש את כל הקירות של הבית או המשרד. האם אי פעם העלתם על דעתכם שסך הכל בעזרת ספריי צבע תוכלו לבצע את הצביעה בקלות? ספריי צבע יכול להעניק לכם קירות עם גימור נהדר ואיכותי.

ספריי צבע לקירות?

אז כן, בהחלט ניתן לצבוע קירות בעזרת ספריי צבע. ישנם המון סוגים שונים של ספריי צבע ובעזרתם ניתן לצבוע קירות שלמים. הצבע יהיה כזה המתאים לצביעת קירות וזהו, אפשר להתחיל. השימוש בספריי צבע הופך את העבודה לפשוטה יותר, זולה יותר ומשמעותית מלכלכת פחות. כאשר צובעים בעזרת ספריי צבע, קודם כל הצבע אינו מתבזבז כפי שקורה כאשר משתמשים בפחית צבע, מברשת ורולר. עם פחית צבע ומברשת תמיד ישנה כמות של צבע שהולכת לאיבוד ומתבזבזת. עם הספריי בזבוז כזה הוא בלתי אפשרי, הצבע אינו נוזל ואתם משתמשים בדיוק בכמות לה אתם זקוקים. דבר שני, ספריי צבע הוא אינו יקר ואם נשאר לכם צבע בתום תהליך הצביעה, תמיד טוב שיש ספריי צבע בבית. ישנם הרבה אובייקטים בבית שמדי פעם זקוקים לרענון ואתם עוד שניה כבר זורקים אותם לאשפה, אך בעזרת ספריי צבע תוכלו לחדש אותם ולהעניק להם שימוש חוזר. ספרי הצבע הוא אינו מלכלך כמו תהליך צביעה באמצעות מברשת שנוזלת לכל הכיוונים כל הזמן ומטפטפת בלי שתשימו לב. את הספריי אתם מחזיקים בזווית של 45 מעלות ובמרחק של כ-20 ס”מ מהקיר ומתחילים לצבוע כאשר היד שלכם תזוז ימינה ושמאלה בתנועה המדמה את פרי הבננה. בצורה הזו אתם מוודאים שאינכם מפספסים אף חלק מהקיר מה שאי אפשר לעשות עם מברשת או רולר. המון פעמים  עם רולר וגם עם מברשת קשה להגיע אל הפינות השונות בתקרה. השימוש בספריי צבע אינו דורש מאמץ וצביעת הקירות נעשית בכמחצית מהזמן ובקלות.

פתרון איכותי ומשתלם

לסיכום, צביעת קירות הבית בעזרת ספריי צבע היא קלה, איכותית, משתלמת ומקצרת בזמנים. יכול להיות שאולי דעתכם השתנתה? לאחר הצביעה עם הספריי תקבלו תוצאת גימור יפה ואחידה.

 

?