בלוג

מגזין הנדל

למה משמשים לוחות פוליגל

אפשר לכתוב המון על לוחות פוליגל כי המאפיינים שלהם מאפשרים להם להיות חומר מתאים עבור כל מיני יישומים שונים. היישום הגדול ביותר שבא לידי ביטוי הוא פתרון הקרוי. באמצעות לוחות פוליגל ניתן ליישם המון שטחי חוץ. בין אם אלו ברכות אולימפיות, אצטדיונים גדולים המכילים כמות גדולה של אנשים, גינות ציבוריות, גינות פרטיות וכל מקום שזקוק לקרוי חוץ. תעשיות נוספות שגם כן נהנות להשתמש בלוחות פוליגל הן תעשיות השילוט והפרסום המדפיסות שלטים מחומר זה. לעתים נוכל למצוא קופסאות לאחסון מזון ופרופילים מסוגים שונים שכאשר מחוברים יחד אינם רואים אותם והם מעניקים מראה חלק ונקי. בשורות הבאות אפרט על המאפיינים המעולים של חומר הפוליגל המאפשרים לו לסייע לתעשיות שונות וליישומים הנמצאים תחת כיפת השמים.

יתרונות ומאפיינים היוצרים איכות גבוהה

על מנת שניתן יהיה להשתמש בחומר על מנת לייצר פתרונות קרוי לתנאי חוץ הוא חייב להיות מאוד חזק ובעל המאפיינים המתאימים שיאפשרו לו להזיק מעמד לאורך כל עונות השנה. ובכן, פוליגל הוא אכן חומר עמיד מאוד שאינו מושפע כלל מתנאי מזג האוויר השונים. הפוליגל עמיד בפני מים, נוזלים וממיסים אחרים וכך אינו משנה את צורתו. מה שכל כך נהדר בלוחות הפוליגל הוא שהם חצי שקופי כך שאינם מצלילים את השטח לגמרי וגם עמידים בפני קרני השמש כך שמגנים על כל מי שנמצא תחת פתרונות הקרוי השונים. לוחות פוליגל אינם כבדים כלל והתקנתם היא מאוד פשוטה. בנוסף, לוחות פוליגל הם חסינים מפני אש ועומדים בתקן אוניברסלי. על ידי השימוש בלוחות פוליגל תעשיית הפרסום והשילוט מייצרות סוגים שונים של שילוט והמון סוגים שונים של מתקני תצוגה. אלו יכולים להיות מעמדי תצוגה קטנים העומדים על השולחן במרד ומתקני תצוגה גדולים המציגים מוצרים שונים ורבים. הפוליגל הוא חומר מאושר מזון כלומר, משרד הבריאות קבע שאינו מסוכן לבריאות ולכן ניתן לאחסן סוגי מזון שונים בתוך קופסאות העשויות פוליגל. אחד היתרונות שיש למוצרים אחסון העשויים פוליגל הוא היכולת שלהם גם להציג את המוצר בצורה אסתטית וגם לשמור היטב על טריותו. אפשר לומר בביטחון שפוליגל הוא אחד החומרים האיכותיים ביותר ובגלל מאפייניו הכה רבים, מייצרים ממנו פתרונות קרוי שונים. בנוסף לוחות הפוליגל הם מאוד אסתטיים.

קרוי איכותי מזמינים מחברה בעלת ותק

ישנם כמה וכמה חברות המציעות פתרונות קרוי העשויים מחומר הפוליגל. אם ברצונכם לקבל מוצר איכותי שיוכל להחזיק תקופה ארוכה ללא טיפול ותחזוקה, פנו אל חברה וותיקה בענף. רק אנשי מקצוע שמייצרים פתרונות כאלו מסוגים שונים יוכלו להתקין את הקרוי באופן בטיחותי ואיכותי שכמובן יבטיח את השמירה על את אורך חייו של הקרוי, השילוט או המוצרים השונים המיוצרים מפוליגל. ישנן חברות המייצרות פתרונות קרוי בהזמנה אישית ומעניקות את הייעוץ לגבי הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבור השטח הפרטי שלכם והסגנון שישתלב איתו באופן מושלם.

 

?