בלוג

מגזין הנדל

לאן מיועד שואב רובוטי?

שואבי אבק רובוטיים

שואבי אבק רובוטיים הם כבר חלק מהחיים של הרבה מאתנו. הם מיוצרים על מנת לסייע לנו ולהוריד מאתנו מטלה יומיומית. אם אין ברשותכם עדין שואב אבק רובוטי, על ידי רכישת רובוט איכותי בעל מאפיינים ספציפיים תוכלו לחזור אל בית ללא לכלוך ואבק. שואב אבק רובוטי מיועד לשאיבת חללים לא גדולים כמו הבית או המשרד הפרטי למרות שכיום קיימים שואבי אבק רובוטיים מאוד מתקדמים ומשוכללים שיכולים לשאוב חללים של עד כ-350 מ”ר בלי לטעון את הסוללה מחדש. לא כל השואבים המיוצרים על ידי חברות שונות הם בעלי מאפיינים חזקים ולא כולם מעניקים את אותם היתרונות. על מנת לרכוש שואב אבק שיחזיק מעמד תקופות ארוכות ויעניק תוצאת שאיבה טובה ויעילה, עלינו לבדוק מה מציע השוק ואיזה מן השואבים שקיימים יהיה הטוב והמשתלם ביותר. בשורות הבאות אפרט על מאפיינים חשובים בבחירת שואב אבק רובוטי. אם כבר מתכננים לרכוש רובוט כזה, לא כדאי להתפשר ומומלץ לבצע בדיקה שתסתכם ברכישה חד פעמית לטווח ארוך.

מאפיינים ויתרונות חשובים

שואבי אבק רובוטיים כמו שהתחלתי לציין, מיוצרים על ידי חברות שונות. הצורה העיצובית שלהם שונה ולחלקם מאפיינים מתקדמים הרבה יותר מלאחרים. הנה כמה דוגמאות ליתרונות של שואב איכותי:

  • עיצוב: על מנת ששואב אבק יהיה פונקציונלי הוא מוכרח להיות מעוצב באופן שיצליח להגיע לכל המקומות בבית שהכי קשה להגיע אליהם. שואבי אבק רובוטיים הם נמוכים ויכולים להיכנס תחת הספות והכורסאות אך אלו המעוצבים בצורה עגולה, אינם מסוגלים להיצמד אל הפינות על גבי המשטחים השונים. כיום ישנם שואבים רובוטיים המעוצבים בצורת האות האנגלית D והם תוכננו כך במיוחד על מנת שיצליחו להגיע לכל החלקים השונים ולהעניק ניקיון משולם.
  • עצמאי: רוב שואבי האבק הרובוטיים מנקים באופן רנדומלי ואינם מצליחים לזהות אובייקטים הנמצאים בדרכם וכתוצאה מכך, הם גם חוזרים על אזורים שעברו עליהם וגם נתקעים. כאשר שואב רובוטי נתקע, אנחנו אלו שצריכים לחלץ אותו כך שהוא אינו עצמאי לחלוטין. כיום קיימים שואבי אבק רובוטיים אשר מיוצרים עם טכנולוגיית מיפוי לייזר. טכנולוגיה זו מאפשרת לרובוט למפות את החלל לפני שמתחיל לנקות ולתכנן מסלול יעיל ומהיר. בנוסף, שואבים כאלו מזהים אובייקטים שונים בחלל גם תוך כדי הניקיון כאשר החלל משתנה והם אינם נתקעים.
  • עצמת שאיבה: רוב שואבי האבק הרובוטים שואבים את כל המשטחים השונים באותה עוצמת שאיבה. שואבים משוכללים יותר יודעים כיצד להבדיל בין סוגי משטחים ולהתאים להם את עצמת השאיבה בין אם הם זקוקים לשאיבה עמוקה או רגילה.

לא כדאי להתפשר

כבר החלטתם לרכוש שואב אבק רובוטי, וודאו איזה רובוט מעניק את מרב היתרונות. זה השואב שיצליח להעניק לכם את החופש האמתי מפעולת השאיבה. לידיעתכם, קיימים שואבי אבק רובוטיים שניתן להפעיל מרחוק באמצעות אפליקציה מיוחדת לסמארטפון כך כאשר תשובו הביתה, תשובו אל בית שאוב מלכלוך ואבק.

?