בלוג

מגזין הנדל

כספת למטרות שונות

ישנן המון סיבות טובות וחשובות לרכישת כספות שונות. ישנם אנשים הזקוקים לכספת עבור העסק הפרטי שלהם או המשרד וישנם אנשים הזקוקים לכספת עבור ביתם הפרטי. ישנן חברות גדולות שגם מחזיקות כספת וכל זאת על מנת להגן על רכוש יקר ערך. יכול להיות שבבית הפרטי שלכם תהיו מעוניינים להגן על סכומי כסף, מסמכים חשובים שברשותכם כמו צוואות או תעודות חשובות או אולי תרצו להגן על תכשיטים שירשתם. כל מי שרוכש כספת מעוניין להעניק לרכוש יקר את ההגנה הטובה ביותר גם מפני פריצות וגם מפני נזקים שונים. על מנת לעשות את הבחירה הנכונה של הכספת, חשוב להבין ולדעת כמה דברים בסיסיים בייחוד אם אין לכם שום ידע קודם על עולם הכספות. ענף הכספות הוא עולם רחב עם מגוון עצום של כספות בגדלים ובאיכויות שונות לכן טרם רכישת כספת חדשה צריך לוודא שאכן אתם מודעים לצרכים הספציפיים של התכולה שהולכת להיכנס אל הכספת.

איך מבדילים בין סוגים שונים

אז כאשר תלכו לרכוש כספת אחד הדברים החשובים שעליכם להבין הוא שישנן כספות שנועדו להגן על תכולות ספציפיות. לדוגמה, אם ברצונכם להגן על תכולה הכוללת מסמכים, יהיה עליכם לרכוש כספת חסינת אש שתהיה מסוגלת להגן על התכולה במקרה ותפרוץ שרפה וגם להיות מסוגלת לעמוד בפני סוגי פריצה שונים. הכוונה בסוגי פריצה שונים היא שלרוב, פריצות המבוצעות על ידי פורעי חוק, אינן מתבצעות בשיטה הנכונה שבה אמורים לפרוץ כספת כיון שאין להם את הידע הדרוש. פורצים ינסו לפרוץ כספות שונות באמצעות כלים שונים כמו מבער או מקדחה או שינסו לעקור אותה ממקומה ולנסות לפרוץ אותה במקום אחר כאשר אינם נמצאים בסכנת תפיסה. ישנם המון סוגים של מנגנוני נעילה וכאלו המשוכללים יותר מאחרים. הכספת היחידה שיכולה להבטיח הגנה וודאית היא כספת בתקן. כספות שקיבלו תקן הן כספות שעברו מבחנים ומבדקים המוכיחים את עמידות הכספת בפני נזקים וסוגים של פריצות. כמובן שיש המון הבדלים בין התקנים וקיימות כספות מאוד משוכללות ואיכותיות. אז כאשר תבחרו כספת, תצטרכו לרכוש אחת שתעניק הגנה איכותית ותהיה עמידה בפני נזקים שעלולים לסכן את התכולה הנמצאת בפנים. בנוסף, יש את שאלת הגודל, הכובד וסוג המנגנון. תוכלו לרכוש כספת כבדה שיהיה מאוד קשה לגנוב אותה ובחירת המנגנון תעשה לפי איכותו והצורה הנוחה ביותר עבורכם לפתיחת הכספת.

היכן מומלץ לרכוש כספת טובה

כספת בוחרים ורוכשים רק אצל חברה המתמחה בענף הכספות. חברה מקצועית וותיקה היא היחידה שיכולה להעניק לכם את הייעוץ וההכוונה הנכונים לגבי כל האלמנטים שציינתי קודם לכן ועוד אחרים נוספים. חברה ותיקה בענף, תציע לכם מגוון רחב של כספות איכותיות שיתאימו בדיוק אל התכולה שאתם צריכים למגן. לעתים חנויות מציעות כספות שונות למכירה כמו שמציעות מגוון של מוצרים שאינם קשורים לתחום הכספות. אל תיקחו את הסיכון ותרכשו כספת רק מפני שהיא אינה יקרה. רכשו כספת איכותית שתחזיק שנים רבות.

?