בלוג

מגזין הנדל

כספת לכל משרד

אם אתם בעלי משרד, עסק, חנות או אפילו רשת של סופרים יכול להיות שחשבתם על רכישת כספת שתוכל להגן על תכולה חשובה שקשורה אל תחום העיסוק שלכם במקום שכל פעם תצטרכו לקחת את התכולה הזו הביתה ולהסתובב איתה. אף אחד לא רוצה להסתובב עם סכום כסף לא מבוטל עליו, עם סוגים שונים של תכשיטים יקרי ערך או אפילו מסמכים חשובים ביותר שבלתי אפשרי להשאירם במשרד כיוון שחסויים ומכילים מידע שהוא לעיניכם בלבד. במקרה כזה, רכישת כספת עבור העסק שלכם היא רעיון שיהווה פתרון מעולה שיעניק לכם את החופש והשקט הנפשי אותו אתם מחפשים. כאשר יש ברשותכם כספת משרדית, התכולה שלכם אין זה משנה מהי, יכולה להיות מוגנת בכל עת וכך תוכלו לעזוב את יום העבודה בלי שאתם סוחבים אתכם פריטים שאתם מפחדים להשאיר במשרד ללא הגנה בידיעה שהם בטוחים. לפני שאתם הולכים לרכוש כספת, חשוב שתבינו שיש כל מיני אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון על מנת שלא תעשו בחירה שאינה מתאימה.

בחירת כספת נכונה

על מנת לבחור כספת משרדית נכונה שתעשה עבודת הגנה טובה, צריך להבין שישנם המון סוגים שונים של כספות משרדיות וחשוב להתייעץ עם בעל מקצוע טרם הרכישה. הנה כמה אלמנטים חשובים ובסיסיים שמומלץ לקחת בחשבון. ראשית, אתם צריכים להתחשב בתכולת הכספת. אם אתם מעוניינים להגן על מסמכים, כסף או כל דבר העשוי מנייר, כדאי מאוד לרכוש כספת חסינה מאש כך שגם במקרה של פריצת שרפה, הכספת תהיה מסוגלת להגן על התכולה ולתת לה סיכוי טוב לשרוד. אם את זקוקים לכספת משרדית שתגן על סוגים שונים של מדיה מגנטית כמו כוננים ניידים או כל מכשיר אלקטרוני אחר, מומלץ גם במקרה כזה לרכוש כספת חסינת אש שתוכל לשמור על התכולה מפני נזקי שרפה. שתי התכולות השונות כלומר נייר ומדיה מגנטית, נשרפות בטמפרטורות שונות לכן שתי הכספות יהיו שונות זו מזו בעמידותן. זו הייתה רק דוגמה אחת משלל סוגים שונים של כספות משרדיות שיוצרו על מנת להגן על תכולות שונות. אלמנט נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא עמידות הכספת בפני פריצות מסוגים שונים. מה שמאפיין סוג של פריצה הוא האופן בו הפורץ ינסה לפרוץ את הכספת כלומר באיזה מכשיר ישתמש. כספות בתקן עוברות מבחנים המעידים על יכולות העמידות של  הכספות השונות בפני פריצות על ידי השימוש בכל מיני כלים כגון מקדחה, מבער או כל כלי אחר שאינו מיועד לפריצה נכונה ומקצועית של כספת.

טיפים מומלצים

הסיבה הברורה שבגללה כדאי לכם להתייעץ עם מומחה בתחום הכספות היא שהוא באמת יכול לכוון אותכם באופן הטוב ביותר כך שלא תפספסו אלמנטים חשובים כגון גודל הכספת, מיקום הכספת ובחירת מנגנון הנעילה היעיל ביותר עבור התכולה שלכם וכמובן הנוח ביותר עבור שימושכם האישי. רכשו כספת רק מחברה מקצועית והימנעו מרכישה לא נכונה שיכולה לסכן את התכולה היקרה שלכם.

 

?