בלוג

מגזין הנדל

השואב היחיד שאוסף את כל הלכלוך בפעולה אחת

אם יש ברשותכם שואב אבק רובוטי וכל פרק זמן קצר אתם צריכים לעצור אותו ולרוקן את מיכל האיסוף, כנראה שהוא אינו עושה את העבודה כמו שצריך. שואבי אבק רובוטיים מטרתם העיקרית הוא לבצע ניקיון מושלם בפעם אחת בלי שאנחנו נצטרך לתחזק אותם או לקחת חלק בתהליך הניקיון. שואב אבק רובוטי שאינו מסוגל להעניק את החוויה הספציפית הזו למשתמש, מפספס את הייעוד העיקרי שלו כשואב אבק רובוטי. שואב האבק הרובוטי של ניטו, תוכנן כך שיוכל להשלים תהליך ניקיון מלא וללא שאריות בניקיון אחד. כלומר מהרגע שיופעל ועד שיסיים, יצליח לנקות את כל חלקי הבית בלי לעצור. על מנת שניטו יוכל לתפקד בצורה כזו, הוא זקוק למיכל איסוף מיוחד שיותקן בתוכו ויאפשר לו להגיע לרמת ניקיון מושלמת.

יכולותיו של מיכל האיסוף של ניטו

ובכן, מה שמאפשר לניטו להיות רובוט מנקה רצפה מספר אחת ולהעניק לנו ניקיון מושלם במהלך פעולת  ניקיון בודדת הוא גודל מיכל האיסוף המותקן בתוכו ומתוכנן לאסוף כמות גדולה מאוד של אבק ולכלוכים אחרים. אלו הם המאפיינים של מיכל האיסוף המותקן בתוך ניטו שתוכנן במיוחד עבור איסוף כמות גדולה של לכלוך.

כמות מיכל האיסוף של ניטו יכול לאסוף בפעולה בודדת כמות גדולה של סוגי לכלוך שונים
אינו נתקע אין צורך לרוקן את ניטו במהלך פעולת הניקיון, מתפקד על סיום העבודה
חזק ניטו אינו מבדיל בין סוגי הלכלוך, מנקה ושואב את הלכלוך הקשה ביותר
עצמת שאיבה מיכל האיסוף בשילוב עם עצמת השאיבה הגדולה מעניקים ניקיון יסודי
בטיחותי ניטו מכיל פילטר אנטי-אלרגני המנטרל חומרים המסוכנים לבריאות
ריקון בתום הניקיון שולפים את המיכל בקלות ומרוקנים ללא מגע בלכלוך

מיכל האיסוף הגדול, מותאם במיוחד עבור אנשים המחזיקים חיות מחמד בביתם וסובלים מנשירת השערות הרבות של חיית המחמד הנמצאות על הרצפה בכל חלקי הבית השונים. הגודל של מיכל האיסוף בשואבי אבק רובוטיים הוא אחד הדברים החשובים ביותר. הרי כל הרעיון הוא שהשואב יבצע את העבודה בעצמו כך שאנחנו נוכל להתפנות לעיסוקים אחרים. בגלל ששואב האבק הרובוטי של ניטו מכיל מיכל איסוף כל כך גדול הוא מאפשר לנו לא להיות בבית כלל בזמן הניקוי.

שואב ללא תחזוקה

לסיכום, שואב האבק הרובוטי של ניטו הצליח להשיג מה ששואבי אבק רובוטיים אחרים ניסו להשיג במשך זמן רב וכשלו. שואב האבק הרובוטי של ניטו מעניק חופש למשתמש כיוון שמיכל האיסוף הגדול כמו תכונות ומאפיינים רבים נוספים, מאפשרים לו לנוע באופן חופשי, עצמאי, מבוקר ומסודר שאינו משאיר מקום מלוכלך בכל רחבי הבית. אם ברצונכם לשנות את חוויית הניקיון העכשווית שלכם באמצעות שואב אבק רובוטי, אין ספק שניטו הוא השואב המושלם עבורכם. עם השואב של ניטו תוכלו לשכוח שהפעלתם בכלל את שואב האבק הרובוטי ותוכלו לחזור יום יום אל בית נקי.

 

?