בלוג

מגזין הנדל

הדפסת מודעת אבל, מצער אך נדרש

האם שאלתם את עצמכם מה באמת אתם יודעים על שירותי הדפסת מודעת אבל? לכאורה זה נראה דבר דיי פשוט, פונים לבית דפוס, נותנים את פרטי הנפטר ובזה סיימתם אולם לא אחת העניין לא כל כך פשוט במיוחד אם אתם בשיא הלחץ ועוגמת הנפש שלכם בעקבות האירוע המצער שפקד אתכם. ברור שאתם לא באמת מעוניינים לחשוב על זה או להתכונן לרגע בו מקרה המוות קורה אולם לצערנו האובדן והמוות אלו חלק משגרת חיינו, אחדים נפטרים בשיבה טובה ואחרים בטרם עת, זהו חלק קבוע בחיים. במקודם או במאוחר תהיו זקוקים לשירותי הדפסת מודעות אבל. 

הדפסת מודעות אבל שירות מצער ונדרש כאחד

הבלבול והצער מקשים מאוד במיוחד אם אתם צריכים למצוא שירותי הדפסת מודעת אבל. לאחר האובדן לא קל בכלל לטפל בכל הסידורים, על מנת לעזור לכם ולהקל עליכם ריכזנו לפניכם את הנתונים אשר תצטרכו למסור לבית הדפוס על מנת שיוכל לבצע הדפסת מודעת אבל עבורכם ללא טעויות ובקלות:

סוג המודעה – המודעה יכולה להיות מודעת אבל, אזכרה, גילוי מצבה, יום יום ויום השנה.

משפט מקדים – נוהגים לכתוב משפט מקדים בו מתארים את הקירבה המשפחתית של המנוח.

שם ותואר הנפטר – השם המלא, יש הנוהגים לרשום בן… או בת,,, ולציין את שם האב או האם.

תאריך ושעת ההלוויה – חשוב לציין את התאריך העברי והלועזי ושעת קיום ההלוויה.

כתובת בית העלמין – לא מספיק לומר ” בית עלמין ירקון, עדיף להוסיף כתובת במידה ויש.

כתובת מיקום ישיבת השבעה – בין אם זה בית המנוח או מקום אחר יש לציין כתובת ועיר

חתימת המתאבלים – נהוג לציין מי הם המתאבלים.

מטרת המודעה היא לתת מידע על ההלוויה או האזכרה, בדרך כלל מדפיסים מספר כרזות אבל אשר מודבקות ברחובות על עמודים, לוחות מודעות וכדומה. בזכות המודעות האלה המכרים יכולים לדעת על דבר המוות, לבדוק את מיקום ההלוויה להשתתף בה וכמובן להגיע לשבעת האבלים.

לא רק הדפסת מודעת אבל אלא הרבה מעבר לכך

מעבר להדפסת מודעות אבל יש סוגים נוספים של מודעות כגון מודעות אזכרה, מודעות השתתפות בצער וכדומה. מודעות אלו לרוב יתבקשו על ידי קרובים, מכרים ולא על ידי בני המשפחה הקרובה. הדפסת מודעות אבל כגון מודעת השתתפות בצער הן שירות חיוני וחשוב  שב נניח מקום העבודה שלח הנפטר / ת מפרסם הודעה בה הם משתתפים בצער המשפחה, מודעות אלו לרוב מתפרסמות בעיתונים ולא על לוחות מודעות. כאשר אתם צריכים הדפסת מודעת אבל מאוד חשוב לבדוק במי אתם בוחרים לצורך הכנה והדפסת המודעות. עליכם לוודא כי העסק המדפיס אכן יכול לספק לאזורכם את המודעות ובזמן בנוסף בקשו לקבל סקיצה לפני ההדפסה על מנת שתוכלו לוודא כי הפרטים מסרתם לדפוס הם מדויקים ונכונים. לא כל בית דפוס שעושה הדפסת מודעת אבל עובד סביב השעון ולכן זהו פרט שחשוב לבדוק גם כן, שירות נוסף שיכול להיות יעיל הוא שירות הדבקת מודעות אבל, אם בית הדפוס מספק את זה הרי שאתם תחסכו מעצמכם מטלה זו.

?