בלוג

מגזין הנדל

אין כמו בריכת שחיה מבטון, גם מרשים וגם נעים

עברתם לבית פרטי. הגשמתם את החלום שלכם ועתה אתם רוצים לבנות בריכת שחיה. הגשמת חלום נוסף! אנשים רבים משדרגים את סביבת הבית שלהם ואת איכות החיים שלהם עם הקמת בריכות שחייה פרטיות.

אילו בריכות קיימות היום בשוק ומה היתרונות והחסרונות של כל סוג?

בריכות שחיה מבטון מתחלקות ל 2 קטגוריות עיקריות

 1 – בריכות שחיה שקועות.

בקטגוריה זו תוכלו למצוא בריכות שחיה מבטון, בריכות שחיה שקועות באדמה מחומרים פלסטיים ובריכות שחיה מפיברגלס. היתרונות של בריכות שחיה אלה הוא המראה היוקרתי שלהן, העמידות שלהן וכן היציבות. בריכות שחיה מבטון למשל יתנו לכם שנים של שקט ומראה של מיליון דולר!!!  בריכות שחיה בנויות יכולות להיות גם מותאמות לאנשים המעוניינים לשחות גם שלא בעונה באמצעות שימוש במשאבות חימום מותאמות.

ישנם אנשים שאפילו מגדילים ומתכננים את הבית כך שבריכות השחיה יהיו חלק מהבנייה – ויהיו מקורות כחלק מהבית .בריכות שחיה מבטון בנויות בתוך הבית יעלו את ערך הבית ויתנו מענה כל ימות השנה. פינוק אמיתי ותחושה של חו”ל!

בריכות שחיה מבטון מעניקות מראה אלגנטי מחופה בפסיפס ותעלת ניקוז מסביב לבריכה מאפשרת מילוי המים עד הקצה למראה מושלם!

החיסרון של בריכות השחיה מבטון הוא בכך שהן לרוב יותר יקרות ודורשות תכנון מוקפד ובנייה של בעלי מקצוע רציניים. אין להקל ראש בבחירת ספק מקצועי שיתן אחריות ושירות .

כמו כן בקטגורית הבריכות השקועות ניתן למצוא בריכות שחיה מתועשות הבנויות מתשתית עץ או ברזל מיוחד שעובר תהליך נגד חלודה. עליהן מולבשות יריעות pvc מיוחדות. יתרונן של בריכות אלה הוא שאין צורך באיטום מיוחד ומהירות ההתקנה. תוך מספר ימים ניתן להקים בריכה. החסרון הוא  העמידות והתחזוקה. בריכות שחיה אלה דורשות החלפת יריעות ותחזוקה שוטפת רבה יותר. נקודה נוספת היא המראה. בהשוואה לבריכות שחיה מבטון הנותנות מראה אלגנטי ויוקרתי, המראה של בריכות pvc פחות יפה.

 2 – בריכות שחיה עיליות.

בקטגוריה זו ניתן למצוא שתי קבוצות עיקריות: בריכות שחיה ארעיות שניתן לקפל אותן בתום העונה ובריכות שחיה קבועות.

בריכות שחיה ארעיות – ניתן היום למצוא בכל הגדלים והצורות ומלבד היתרון במחירן הזול,  בריכות שחיה ארעיות נותנות מענה לבתים עם חצרות לא גדולות או עם קשיי גישה לחפירה או הנחת בריכה. כיום יש מגוון בריכות שניתן אפילו להשתמש בהן שתיים או שלוש עונות, בהנחה שאתם בוחרים בריכה מיצרן רציני שיתן לכם אחריות ותדאגו לטפל בבריכה באופן המיטבי. בריכות שחייה ארעיות יכולות להתאים גם למשפחה עם ילדים קטנים שלא מעוניינים בבריכה גדולה או עמוקה המעוניינים להשיב את מראה הגינה או הרחבה למראה המקורי בתום העונה. פתרון זה הינו פתרון זול ונוח ומתאים גם מבחינת שמירה על הבטיחות. אינה דורשת תכנון מוקדם.

בריכות שחיה מבטון יהיו גם בקטוגוריה הזו מאחר ובהינתן התנאים המתאימים, באמצעות בחירת בעלי מקצוע מהימנים ומקצועים ניתן לבנות בריכות בטון לא שקועות. בריכות שחיה מבטון הינן היציבות והבטוחות ביותר. הן גם נחשבות לעמידות ביותר.

בריכות שחיה אלה יכולות לתת מענה גם במקומות שאין אפשרות לבצע חפירה. או שתוואי השטח מכתיב בניית בריכות שחייה לגובה.

אז בפעם הבאה שאתם מתכוננים להתקין בריכת שחיה מבטון

בחירת סוג בריכת השחיה תלוי בגורמים רבים. עלינו לקחת בחשבון בראש ובראשונה את התקציב, המרחב המיועד ותנאי השטח והתאמת הבריכה לטעמנו ובחירתנו. בל נשכח שיש לקחת בחשבון את נושא התחזוקה והתאמת הבריכה למשפחה ולצרכיה תוך שמירה על הבטיחות.  

?