בלוג

מגזין הנדל

אלמנט עיצובי או מעמד למסך הטלוויזיה

אלמנט עיצובי או עמוד נירוסטה

כאשר מדברים על מעמדים שונים למסך הטלוויזיה שלנו, ישנן המון אופציות שונות ומתקדמות שיוצרו בשנים האחרונות וממשיכות להתחדש כל עוד אנחנו מדברים. ענף האודיו-וידאו מתפתח בקצב מהיר ביותר ובניגוד לעבר, ישנן היום אופציות רבות לתלייה ולהעמדה של מסך הטלוויזיה שלנו כך שיקבל משמעות נוספת ושונה מבעבר ולא יהווה רק אלמנט סטטי חסר אפשרויות. אחת ההמצאות של השנים האחרונות היא התקנת עמוד נירוסטה זהו חידוש המעניק הרבה מעבר לרק תליית המסך באופן חדשני ומיוחד. בעבר לא היה אפשרי לתלות את מסכי הטלוויזיה שלנו על עמוד נירוסטה כיוון שהמכשירים השונים שקלו המון. במהלך השנים, מכשירי הטלוויזיה הפכו להיות קלים יותר וכיום המסכים ברובם המוחלט הם שטוחים, מה שמאפשר את תלייתם על גבי מתקנים שונים בצורה בטוחה וטובה. עמוד נירוסטה עליהם אפרט בהמשך הוא חידוש מאוד פופולרי בקרב אדריכלים ומעצבי פנים שנוהגים ואוהבים לשלב אותם כחלק מהפרויקטים השונים שלהם.

עמוד נירוסטה מסגנן את הבית מחדש

עמוד נירוסטה הוא אלמנט עיצובי המשנה את העיצוב של הבית והופך אותו בקלות למסוגנן ומודרני. זהו יתרון נהדר המתווסף אל השינוי בחוויית הצפייה על ידי התקנת עמוד נירוסטה הנושא את מסך הטלוויזיה. ראשית, ההמצאה החדשנית הזו עמוד נירוסטה מעניקה חוויה השונה לחלוטין מחוויית צפיה במסך שהוא סטטי. תליית המסך על עמוד נירוסטה מאפשרת לו להסתובב בזווית של 360 מעלות כל שתוכלו לצפות בטלוויזיה מכל מקום בחדר בו תשבו או תעמדו. תוכלו לסובב את מסך הטלוויזיה אליכם בקלות ולא תהיו מוגבלים לישיבה בתנוחה או זווית אחת בלבד כמו בעבר. ישנם כל מיני סוגים של עמודים ותוכלו לבחור את העמוד המועדף עליכם. ישנם סוגים של עמוד נירוסטה המותקנים ומחוברים אל הרצפה ומגיעים על לגובה של מטר מהרצפה פחות או יותר. ישנם עמודי נירוסטה המותקנים בתקרה והמסך תלוי בגובה. אופציה כזו יכולה להתאים למשרדים, קופות חולים וברים המעוניינים במסך שלא ניתן לגעת בו. סוג נוסף של עמוד הוא כנה שמותן בין הרצפה לתקרה וניתן לשחק לא רק עם הזוויות השונות אלא גם עם הגובה בו תצפו בטלוויזיה. יתרון נוסף שיש עם עמוד נירוסטה הוא החומר. נירוסטה היא חומר נהדר ועמיד ביותר לכן מסוגל להחזיק שנים רבות ולשמור על איכותו. נירוסטה אינה מושפעת ממים ומחומרים נוזליים אחרים, היא אינה מחלידה או משנה את צורתה. עמוד נירוסטה אינו מצריך תחזוקה שוטפת ובאמצעות מים וסבון בלבד או אפילו ספריי לניקוי חלונות, ניתן לנקות את העמוד בקלי קלות.

התקנה איכותית של עמוד נירוסטה

את התקנת עמוד נירוסטה אינכם עושים באופן עצמאי. את מערכת החוטים של המסך איש המקצוע יסתיר בפנים העמוד וכך תקבלו מראה אסתטי ונקי. עמוד נירוסטה מוכרח להיות מחוזק ומותקן בצורה איכותית ומקצועית כך שרק בעל המקצוע הנכון מורשה לבצע התקנה מהסוג הזה. עכשיו הגיע הזמן שלכם להשפיע על חוויית הצפייה שלכם ותוך כדי להשפיע על הבית שלכם ולהכניס אליו מודרניזציה וסגנון.

?