בלוג

מגזין הנדל

מתחדשים עם מסך מתקדם לסלון? לא בלי התקנת זרוע לטלויזיה!

החלטתם שהגיע הזמן ואתם רוצים לצעוד קדימה אל עידן טכנולוגי חדש, לרכוש מסך טלויזיה מתקדם עם פאר השכלולים. כיום מגוון החידושים במסכים פורץ גבולות. החל משיפורים משמעותיים באיכות הצפייה ועד לשדרוגים טכנולוגיים הכוללים תוספות ליכולות המסך שלכם כגון SMART TV, מערכת הפעלה להתקנת תוכנות ואפליקציות כגון ANDROID. ייתכן כי חלק מהשכלולים חשובים והכרחיים ויתכן כי אחרים כלל לא נחוצים אך דבר אחד בטוח כי התקנת זרוע לטלויזיה הינה מחייבת על מנת שחווית הצפייה שלכם תהיה מושלמת. יש מגוון גדול של מתקני תליה למסכים, חלקם זרועות עם מפרקים, אחרים ניתנים להזזה על ידי מנוע חשמלי ושלט רחוק. לא משנה איזו התקנת זרוע חשמלית תבחרו כל עוד אתם בוחרים את הזרועע המתאימה לכם ביותר.

גם אם המסך בבית ואתם רוצים לצפות בגינה יש פיתרון!

כבר שנים רבות שהמסך “הקטן” הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומהעיצוב הכללי של הבית, אם בעבר היחסית הלא רחוק הטלוויזיה היית גוש ששקל 50 קילוגרם ואף יותר היום המסך כבר לא כל כך קטן ומאותם 29 אינטצ’ אנו רואים מסכים בגודל 50 – 70  אינטצ’ ומשקלם יכול להיות קילוגרמים בודדים. גודל המסך ומשקלו הקטן מאפשר התקנת זרוע לטלויזיה שבעזרתה תוכלו להזיז את המסך לכיוון הרצוי, כך למשל בעלי רפסות או גינות מתקינים זרוע רב מפרקית ( לעיתים כזו שניתן להזיז אותה על ידי שלט רחוק) ולכוון אותה כלפי על מנת לאפשר צפייה נוחה ומהנה יותר. חשוב לוודא כי אתם בוחרים זרוע שמתאימה לצרכים שלכם ולכן  לפני הרכישה או ההתקנה ודאו כי הגדרת היטב את הייעוד של הזרוע על מנת שאכן תרכשו את מה שמתאים. כך למשל אם תרצו להסיט את זווית הצפייה ב לפחות 90 מעלות תצטרכו זרוע מפרקית או אם תרצו להסיט לפחות 180 מעלות תצטרכו התקנת זרוע לטלויזיה עם 2 מפרקים, ואורך הזרוע חייבת להיות יותר ממחצית המסך. לאחר שהגדרת את ייעוד הזרוע כעת תצטרכו לבחור אחת וכאן נשאלת השאלה כיצד תבחרו את הזרוע הנכונה למסך ולשימוש שלכם?

לא כל זרוע ולא מכול משווק!

כידוע האינטרנט פרץ את גבולות הסחר וניתן להזמין כיום כל דבר מכל מקום כמעט בלי הגבלה. יש עם זה יתרונות אך הרבה יותר חסרונות וזאת כי התקנת זרוע לטלוויזיה מחייבת בעל מקצוע שגם ייתן אחריות על העבודה שלו ואם רכשתם זרוע ממשווק לא מקצועי או שמזמין מוצרים באיכות ירודה זה עלול לעלות לכם בנזק למסך במקרה הטוב וחלילה אף באסון במקרים אחרים. לכן חשוב לזכור כי צריך להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן לפני רכישה או התקנת זרוע לטלויזיה ולקחת בחשבון כי המחיר במפורש לא מגדיר את האיכות של הזרוע. ודאו כי אתם מציינים למתקין את ייעוד הזרוע, גודל המסך שתתקינו עליה ואת סוג הקיר, התקנה על קיר בטון שונה מהתקנה על קיר גבס ויש לוודא כי למתקין שלכם יש את הידע, הניסיון והיכולת לבצע את התקנת זרוע לטלויזיה על סוג הקיר שתגדירו. אל תתביישו לבקש גם אחריות להתקנה על מנת שבמקרה שיפול לכם המסך שהמתקין ייתן לכם פיצוי על הנזק.

?