בלוג

מגזין הנדל

כך תולים טלוויזיה בחצר

חיפוי לטלוויזיה

ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיות השונות מתפתחות, אנחנו מקבלים אפשרויות שבעבר יכול להיות שאפילו לא יכולנו לדמיין. אי פעם חשבתם על צפייה במסך הטלוויזיה במרפסת הפרטית או בחצר הביתית בכל עת בלי להתחשב בעונת השנה? ובכן, בשנים האחרונות ניתן להתקין ולתלות מסכי טלוויזיה ממש בכל מקום אין זה משנה אם זה בפנים או בחוץ, במקום ציבורי או בבית הפרטי. כל זאת מתאפשר עקב המצאות חדשניות שיודעות להגן על מסך כאשר הוא נמצא בתנאים שאינם מתאימים לו. מסכי טלוויזיה בראשית דרכם לא נועדו לתלייה במקומות חיצוניים אלא יועדו לצפייה בבתים כאשר המסך כמעט במאת האחוזים היה מוצב על שידת טלוויזיה או ממש לפני שנים רבות, הוא היה מונח על מזנון שהיה רהיט אינטגרלי מתוך סלון שלם. ובכן, כיום סלון ניתן להגדיר לבד וכמו כן, גם היכן נרצה לתלות את מסך הטלוויזיה שלנו. אנשים מתקינים מסכים במקומות רבים כמו על שפת הברכה, בחצר, ברכב ובמקומות נוספים. ובכן, כיצד זה מתאפשר?  על כך אפרט בשורות הבאות.

מסך טלוויזיה בתנאי חוץ

מסך טלוויזיה אינו מיועד לתלייה בתנאי חוץ, הרי הוא בקלות יכול להתקלקל כאשר בא במגע עם חומרים שמזיקים לו. על מנת לתלות את המסך בתנאי חוץ, חיפוי לטלוויזיה הוא המכשיר לרכוש. לחיפוי מהסוג הזה מאפיינים מצוינים המאפשרים את תליית המסך בתנאים שונים, הנה כמה מהם:

  • עמידות: חיפוי לטלוויזיה מעניק למסך הגנה מלאה כאשר החיפוי הינו הרמטי לחלוטין. באופן הזה, מסך הטלוויזיה אינו מושפע מלחות, מאבק וכמובן מחום שנוצר על ידי קרני השמש.  בנוסף, חיפוי הטלוויזיה אינו מושפע ממי הגשם, מלכלוך והוא מוגן מפני חלודה.
  • מתקדם: בתוך חיפוי לטלוויזיה מהסוג הזה, מותקנת מערכת קירור אוטומטית ובקר טמפרטורה שמתחילה לפעול כאשר החיפוי מזהה חימום יתר אם על ידי המנגנון הפנימי או ממקור חיצוני. המערכת מתחילה להכניס לתוך החיפוי אוויר טרי ומוציאה את האוויר החם החוצה. חיפוי טלוויזיה חיצוני עמיד בפני חשמל ומים ומגן על המסך מכל מזיק ובכל עת.
  • מגוון: חיפוי חיצוני למסך הטלוויזיה מגיע במבחר גדול של גדלים כך שמתאים למסכי טלוויזיה שונים. החיפוי הוא בעל זכוכית מחוסמת חזקה וניתן בקלות לתלות את החיפוי בדיוק כפי שתולים מסך ללא חיפוי. החיפוי מגיע בגבו עם כל החיבורים הרגילים הנמצאים על גבי המסכים עצמם כך שהחיבור נעשה בקלות.

היכן רוכשים חיפוי איכותי

ישנם כל מיני סוגים שונים של חיפויים למסכי הטלוויזיה. חלקם מסוגלים להגן על המסך רק מאבק ולכלוך וחלקם מעניקים הגנה מלאה. כדאי ואף מומלץ ביותר לרכוש את חיפוי הטלוויזיה מחברה מקצועית וותיקה בענף האודיו-וידאו. רכישה מאנשי מקצוע תבטיח את איכות החיפוי ובנוסף, אנשי המקצוע הם אלו שיבצעו את התקנת החיפוי. להתקנה נכונה ישנה חשיבות רבה, היא גם היחידה שתבטיח את בטיחותכם ואת בטיחות המכשיר וגם תאריך את חייו של החיפוי השומר על המסך.

?