בלוג

מגזין הנדל

בואו והכירו עולם של עיצוב בלונים לאירועים

עוד מימי הילדות אנחנו מכירים וזוכרים את אותם בלוני גומי צבעוניים שעיטרו כמעט כל אירוע, בין אם זה יום הולדת בגן, בכיתה ואפילו בבגרות שלנו בלונים הם אלמנט מרכזי לסימול חגיגה. ואכן גם כיום כאשר אנו פוגשים עיצוב בלונים ולא משנה עד כמה הוא מפואר או בסיסי עולה בנו אותה הרגשת ילדות של התרגשות מבלונים. מגוון האירועים בהם משתמשים באפקטים של עיצוב בלונים כולל בין היתר את ימי ההולדת, בר מצווה, בת מצווה, ברית או בריתה וכמובן חתונות. אלו אירועים משמחים שהקשר הישיר בין עיצוב בלונים לאירוע יוצר בתת מודע שלנו את הרגשת השמחה אולם יש אירועים נוספים בהם הבלונים מהווים חלק בלתי נפרד כגון אירועי חברה, מסיבות כיתה, השקות מוצר וחגים. הבלונים לרוב מעוצבים לפי סוג האירוע, אמן הבלונים יוצר עיצוב בלונים שמתאים לבקשת הלקוח מצד אחד ומותאם לאופי וסגנון האירוע מצד שני.

סוגים שונים של עיצוב בלונים

כאמור יש לא מעט סוגים של אירועים בהם עיצוב בלונים מהווה מוטיב מרכזי שמשפיע על העיצוב הכללי של המקום בו האירוע מתקיים ועל הרגשת השמחה אצל החוגגים מצד שני. העיצוב עצמו אמנם מכיל בלונים אך הוא מותאם ומחולק לפי הייעוד שלו. לפניכם סוגים שונים של עיצוב בלונים:

עיצוב בלונים לכניסת האולם

הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים זה את כניסת האולם ולכן עיצוב בלונים לכניסת האולם תכנים אותם לאווירה כבר מהרגע הראשון. מגוון סגנונות העיצוב אינם מוגבלים החל מעיצוב עמודי בלונים ועד ליצירת מנהרות מפוארות וססגוניות שמוליכות את האורחים מהחוץ אל פנים האולם. חשוב לדאוג כי עיצוב הכניסה יהיה בשפה אחידה עם העיצוב הכללים של האולם על מנת ליצור הרמוניה שמשלבת את הצבעים, העיצוב והסגנון הכללי.

מרכזי שולחן מבלונים

דרך נוספת שבעזרתה תגרמו לאורחים שלכם ליהנות יותר באירוע שלכם היא על ידי הוספת עיצוב בלונים למרכז השולחן. יש אין ספור אפשרויות עיצוב החל מיצירת פרח צנוע ועד לעיצוב דמויות מבלונים. מרכז השולחן תמיד הופך להיות נושא השיחה באירוע בזכות עיצוב הבלונים שבו. זיכרו כי ככל שיהיה לכם עיצוב מרכזי שולחן מענינים יותר כל האורחים שלכם ירצו לקחת אותם אליהם ?

בר בלונים לאירוע

אם אתם רוצים ליצור את האפקט המרשים ביותר באירוע שלכם אז ללא ספק זה יהיה בעזרת העמת בר בלונים במרכז רחבת הריקודים. החוגגים כולם משתגעים מזה והאטרקציה גורמת לכולם להיות מעורבים בחגיגה על רחבת הריקודים. ישנם כמה אפשרויות לשילוב בר בלונים כאשר הנפוצה ביותר היא הכנת עיצוב בלונים מבעוד מועד בכמות מספקת ובמהלך האירוע לחלק אותם לאורחים ובמקביל ליצור חדשים לכל דורש. מגוון העיצובים הוא עצום וללא ספק האורחים שלכם ידברו על כן הרבה זמן לאחר שהאירוע שלכם יעבור.

מי יהי אמן הבלונים שלכם?

רוצים אירוע מוצלח? אל תקלו ראש בבחירת אומן הבלונים שלכם. תבדקו היטב מי הוא אותו אמן בלונים שאתם עומדים  לשכור לטובת האירוע שלכם, לכו לראות אותו בפעולה, לכו התרשמו מהמלצות של לקוחות אחרים, שתפו אותו ברצונות שלכם וקבלו הצעת מחיר, רק אחרי שבחנתם לפחות 2 – 3 אמני בלונים ולאחר שראיתם אזה עיצוב בלונים כל אחד מכין תוכלו לבחור את המתאים עבורכם ביותר.

?